Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o polityce cookies i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Nowe zasady wchodzące w życie 25 maja 2018. (więcej)

Co robić, gdy firma poniesie stratę z powodu błędu księgowego?

Księgowy, który zawiera z firmą umowę cywilno-prawną na prowadzenie ksiąg rachunkowych, musi mieć polisę OC. I z tej polisy wypłacane jest odszkodowanie, jeśli na skutek błędu księgowego firma poniesie straty

Fot. BE&W

Księgowy, który zawiera z firmą umowę cywilno-prawną na prowadzenie ksiąg rachunkowych, musi mieć polisę OC. I z tej polisy wypłacane jest odszkodowanie, jeśli na skutek błędu księgowego firma poniesie straty

  • Księgowy, który zawiera z firmą umowę cywilno-prawną na prowadzenie ksiąg rachunkowych, musi mieć polisę OC. I z tej polisy wypłacane jest odszkodowanie, jeśli na skutek błędu księgowego firma poniesie straty
webstar 2012